jag vet inte varför, kanske är det därför.

åh! idag är jag något otroligt irriterad.
eller dagen på jobbet har faktiskt gått bättre än vad jag trodde.
tills nu. 
nu kan jag slänga en stor courv i ansiktet på någon.
min bror fyller tjugo imorgon, & sen är det mors dag på söndag.
kommer jag att få vara ledig? nae, jag trodde inte det heller.
inget jävla liv har jag & jag är så himla arg.

vilka personer jobbar ärligt talat såhär?
onsdag 10 - 22
torsdag 10 - 22
fredag 10 - 02
lördag 12 - 02
söndag 12 - 08.

& EFTER VARANDRA. lycka till att ha en god natts sömn,
ett kärleks liv, eller ens några vänner.

jag vet att jag är fjantig & bara ska vara tyst och glad att
jag har ett jobb. men varför är det så att alla andra klarar
sig just fine, men typ har all fritid i hela vida väärlden?

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: