monkey gone to heaven.

idag var en sån där jobbig dag. en riktig mellan'dag, då man hamnar mitt emellan två humör.
man är seg, fast ändå för rastlös för att bara ligga hemma. ingenting blir riktigt som man vill heller.

men jag tror jag lyckades ganska bra med den här dagen ändå. just nu sitter jag hemma och myser,
som vanlig då - i sängen. sköna mysplagg och mätt i magen efter en god'god kvällsmiddag.
det fick bli sån där fem i tio panik inne på hemköp, och jag kom ut med en felix'påse med potatisklyftor &
grillade grönsaker, sedan matchade jag det med lite soltorkade tomater och annat gojs.

eftersom jag kom hem så himla sent igår så sov jag till två - tre ungefär, och låg kvar i sängen då
morris kom hem vid fyra. idag skulle någonting 'göras' tydligen. vilket ofta betyder alkohol och krog.

jag gjorde alltså mitt bästa i försöket att peppa. jag gjorde mig klar i en riktigt slow pace och
gick ned till morris kompisar. vi satt där och gud vad jag blev sugen på att köpa mig ett riktigt soft ps3.
projektor och hela kruxet. tänk liksom att ha en projektor mittemot sängen. alltså - halleluja!

dock tog det emot lite, eftersom jag vet att jag ska ut med jobbet imorgon.
vi ska på krogbowling, med all norrköpings krogpersonal. det blir nog ett himla ståhej kan jag tänka mig.
alltså struntade jag i grabbhänget med tv'spel och gta. kanske blir det bäst så - eftersom grabbarna
säkert inte kommer vara så stolta och glada när jag spöat dom i alla tvspel. vem vet.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: