got a ticket for my destination.

idag är jag ungefär så seg som man kan vänta sig efter mina långpass den här veckan.
igår hade vi ett till band som spelade, och som vanligt - massa fulla människor.

våran lösning till en arbetsdag på 16 timmar var då att - efter vi stängt & städat 02:30 -
ta en soft avslappnande riktigt kall öl. efter ungefär två öl kom jag &  therese fram till
att alla skulle höra på vår vän cara på myspace, och att hon absolut skulle komma och spela.
resultatet på det, det var att aziz, jag OCH maria (dvs. de personer som kan hantera en dator)
spenderade dödligt lång tid utan en enda låt.

efter lite soft häng sådär efter jobbet bestämde aziz & jag oss ändå för att åka hem.
det mest komiska med hela kvällen var ju då att circus två timmar spenderades
halvvägs under aziz bil - som bestämde sig för att få punktering ute vid 'porten till göta kanal'.
jag kom alltså hem klockan sex.

just nu är det alltså sex and the city & chokladbollar med kaffe i, nam nam.

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: