please don't let me be misunderstood.

nu är jag tillbaka igen! det fick bli en kort stund på stan, lite för att det var så sjukligt
kallt ute, och så också för att jag fick en nervous breakdown på indiska när jag upptäckte
att väskan jag längtat efter och drömt om i flera veckor nu bara var totally gone.

jag försökte trösta mig med att då kan jag i alla fall köpa en jättefin vas som står lite
längre bort på inredningsavdelningen.                                       .. den var också borta.

hat, hat mot indiska och hat mot alla människor som måste köpa det jag vill ha!
men så gick vi till waynes istället och jag och mams gottade oss med kladdkaka,
och så åt mams någon sån där vuxen äppelfikon'kaka eller något. morris var hederlig,
och drack vanligt svart kaffe. de agerade sisådär rätt okej tröst mot mig då mitt liv
sprack i bitar. sen blev jag bara illamående av allt svull, och vi bestämde oss för att
ta bussen hem igen. vi kröp ned i sängen och kollade på lite bilder vi tog innan -
so this is for you.




                                                    
  morgontrött evil cat.                                                            snuuuuuuuuuuuuusk!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: