make up, and shape up.

just nu har en blogg fångat mig med sin underbara kategori;
 http://tyras.blogg.se/category/oka-ditt-sjalvfortroende.html

jag tycker ni ska in där en sväng och bli lite gladare,
det fungerade i alla fall lite på mig. kanske är man skadeglad?


förutom det sitter jag och klurar på två saker.
1; VAD HÄNDER IMORGON DÅ?
vad jag ska göra imorgon, på min sista lediga dag
nu innan jag måste jobba aset av mig massa helpass
onsdag kväll - lördag kväll.
kanske blir det en sväng förbi min paps jobb?
jag hade ju ändå tänkt att lite gulligt klippa & klistra för
en liten överraskning till morris, & då behöver jag skrivare.

2; VAD JAG SKA KÖPA NÄR JAG FÅR LÖN? :O
oh, so sweet. bara tre dagar kvar nu. dock jobbar jag
ju ganska lagom för mycket för att shoppa loss löningsdan.
istället får jag drömma och längta lite.


nu blir det alltså lite jakt efter inspiration.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: