goodbye horses, i'm flying over you.

alltså, jag trivs hur bra som helst just nu. allt känns bara så mysigt och skönt.
just nu ligger jag i vår stora sköna säng bland alla stora mysiga duntäcken &
alla sjutusen kuddar - med laptopen i knät.
                                                                                                             ^___________^

den här kvällen har spenderats framför tvn, med apelsinläsk och mumsiga
mackor. faktiskt skulle jag vilja kalla det lite av ett nytt påfund av mig & morris.
snabba, goda och enkla. det enda man behöver är ciabatta bröd som man
slicar upp decorerar med allt möjligt. ikväll blev det tomatciabatta med färska
tomatskivor på och lite äkta grekisk fetaost on top.

dock blir det alltid tjafs då jag älskar krämiga, riktiga fetaostar
- och morris tycker om plast, haha.

så bloggig & så som jag är av mig så fick jag för mig att lyssna på cameylou's
råd och slå på trean vid niotiden, alltså blev det united 93 - som var hur bra
som helst, därmed när jag letade efter en till film att se (var väldigt filmsugen idag)
fick det gå i samma tema som den förra. world trade center alltså.
men nu får det vara nog för idag, jag börjar bli sömnig och de stora täckena är
väldigt inbjudande att bara mysa ner sig i. puss och godnatt alltså. :)

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: