second place victory.

lets go back, lets rewind to the days,
that remind me of all the good times,
that we spent together.


alltså.. idag känner jag mig såhär löjligt nostalgisk igen. jag vet inte
vad som är felet med mig idag, & jag känner mig lite extra känslig bara.


JAG BARA SAKNAR DE GAMLA TIDERNA SÅ OERHÖRT!
även fast det är så himla bra och mysigt nu. jag kan bara
komma att tänka på hur det var förr, och jag vet inte..
vårat rum, plu'lis? våra pommes'nätter, och våra
smash hits och it's hot - tidningar.
men mest så saknar jag faktiskt den här känslan man får
då man lyssnar på everything i knew.


jag är nog mest bara pms'ig och så himla lycklig över att
du & jag äntligen ska sätta oss på det där JÄVLIGT läskiga
flygplanet. men jag antar att det bara är att se mot stjärnorna,
och drömma att vi är flygplan. i alla fall enligt this day and age.
nu svamlar jag för att jag har huvudvärk och är trött.

kommentarer
mattie.

we'll look towards the stars and

dream that we're airplanes :'>



det känns verkligen helt jävla insane att vi äntligen kommer iväg nu. fem år senare, men bättre sent än aldrig, huh? nu är det vår tur, plu, och fan vad vi ska ha det bäst. vi ska få se allt det där vi drömde om och vi ska gå på den där marken som vi alltid pratade om. vi ska verkligen göra det tillsammans nu och jag tror att jag kommer få ett seriöst breakdown när vi väl är där. allt känns bara så jävla surrealistiskt, och jag fattar det inte.



let's go back, lets rewind to the

days that remind me of all the good times

that we spent together, som fan.



på planet vet jag vilken låt som ska gå på repeat.

det ska va du, jag & busted plu. och så en del mcfly också, såklart.

just like the old days! :'>

(och lite you me at six också, kanske, hihi!)



21 dagar idag.

<3


2009-02-18 › 01:53:36 blogg: http://HTTP://CAMEYLOU.BLOGG.SE
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: