ingenting är som det var, ärligt..

fredagskvällen var sådär som vanligt avslappnande då dagen på jobbet
hade varit lika seg som alla de andra den här veckan, och jag smet ifrån
lite tidigare än sjutton, och hann till&med en runda på stan med morris,
där jag stod face to face med en tubtop med en gigantic rosett på monki.
den var 75% off, men mitt kontoutdrag i fickan hindrade mig, dessutom
kunde jag inte riktigt se mig själv i den sopa'sizade rosetten.

en trevlig inbjudan till mams hemma i kneippen gjorde min kväll.
jag och morris åkte dit och hälsade på - både spenat&fetaost'paj
och vitt vin bjöds på. det var alltså en skön, bra fredagskväll med
lets dance och massa kändisar som påminde mig om att de var
i 60'års åldern, men inte kunde jag göra någonting i närheten av det där.
jag fortsätter med den överanvända tanken att 'en dag'.
en dag tänker jag träna och bli vig, eller någonting sådant.

just nu sitter jag med blött hår som droppar ner på mina ben,
men jag måste desperat komma på någonting bra att skriva om
mig själv - i ett ansökningsbrev till en klädaffär jag tänker jobba i.
undrar hur det kommer att gå.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: