i am that feeling, that you've done something wrong.

alltså, såhär ligger det till numera.
jag kom på något sätt på den lite halvroliga utmaningen
för mig själv förra veckan - då jag bestämde att jag inte skulle
äta något godis (mest marabou'sen då) förren jag & camilla
begav oss till england. vilket gick väldans bra nu i ett par dagar
tills jag fick mig ett återfall på en toblerone.

min nya idé är alltså att jag inte får KÖPA något godis.
nu blir det alltså hembakade kakaobollar när jag blir sugen.
alltså både ekonomiskt och en gnutta lite nyttigare.
vi får väl se hur det fungerar.

här har vi mitt eget påhittade recept;
75gram margarin
5 matskedar kakao
4-5 matskedar socker
circus 3-3½ dl havregryn
ett par droppar vatten
massa kladdande & kletande
 
sen går det alldeles utmärkt att ta mer
socker om man är en sådan addict. cheers!
(ps till cameylou; du gillar inte det här)

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: