get carried away.

mest har jag bara haft det så himla mysigt med morris, och lite vänner
& sådär nu i helgen. jobbet på sörby herrgård gick alldeles utmärkt,
och resan till linköping & ikea blev också hur bra som helst - vi kom
nämligen hem med både en sån där jättestor träd'aktig växt, en sittpuff
i bananfibrer och lite annat smått & gott till lägenheten.

annat som har hänt; middag på athena, hemmamys med skräckfilmer,
runda på stan, inköp av laleh'biljetter, ledig tid tillsammans med morris,
och nya avsnitt av one tree hill och gossip girl. SATC'filmen massa'massa,
sen har jag börjat komma på massa bra idéer till min nya tatuering, hoho.
                                              ^__________^

sen har jag sån dödlig mensvärk också, tyyypiskt!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: