fluorescent adolescent

men herregud vad skönt! jag vet inte vad jag ska säga förutom -
TYSKLAND here we come! du & jag kex, det kommer bli alltime. ;>

mami var precis här iallafall och hon tittade på lite kläder till min
lillasyster, nivet lite sådär snygga kläder från monki som jag tycker
om, men som kanske inte riktigt känns jag längre. söta lillasyster fia
klädde i dom iallafall och mami erbjöd sig att hjälpa mig med hostlet
i cologne och bussresa och sånt där inför tysklandresan - så fick fia
lite ny garderob. åh, det känns så skönt.

det är verkligen jobbigt att vara hemma & deppa och inte ha några
pengar. helt pank och arbetslös. men nu har jag fått en tid för en
arbetsintervju på tisdag iallafall - hoppas det går vägen.

nu ska jag se vad som är felet med min videoblogg, den verkar inte vilja
fungera riktigt. hm..

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: