you had me hypnotised

det blev inget myshäng med armini & bailey's drinkar,
istället fick det bli myshäng av det lugnare slaget.

det fick bli morris & jag, hemma hos miggg i kneippen,
med kladdkaka & hederligt hemmamys. vi förlorade peppen lite
där någonstans framåt kvällen. ingen som jag ville leka med
var egentligen på. fast det hade ju varit roligt att gå till hugo
ikväll, med 70'tals hippietema, så himla miggg!

men både jag & morris lite trötta, han efter jobbet & jag efter
min & cameylou's citydate. faktiskt så hittade jag lite saker.
bland annat ett par mönstrade strumpbyxor, dom var söta.
ibland är det tur att jag har min mode'designare cameylou
med mig att vara smakråd.

man undrar ju vad man ska hitta på nu, nu när det är långledigt
och allt. jag jobbar ju inte förren på onsdag igen.. lek med mig? :/

men i alla fall, nu är kladdkakan färdig, så nu ska jag fokusera
på att svulla, mysa & hämta hem någon bra film..

kommentarer
morris

vet inte om filmen kommer hem i tid, men du har ju en riktig HULK bara ett stenkast bort =D


2008-10-04 › 23:36:34
Anonym

70 tals tema ^^ Stämmer in på dig ^^


2008-10-05 › 16:53:34
Lil sister

Kuul :)


2008-10-05 › 16:54:27
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: