time, as always it's late

dagen idag har bara varit seg. jag har jobbat (vilket inte var allt för
underhållande, då det knappt hände någonting alls), lämnat lite
böcker på min gamla skola (för att undvika en dum fet räkning),
kommit hem & gjort iordning mig (bada, fila fötterna, hårinpackning,
hårföning, plattångande & huuur många andra 'skönhetsgrejande'
som helst! tar massa lång tid.), & nu försöker jag få ordning på alla
mina musikfiler på datorn, vilket med den här gamla burken också tar årrrr!

som sagt, allt bara segar på idag.




men förutom det, så är allt bra. snart ska jag till min lilla nisse för lite
mys & bara skönt häng. det ska bli skönt att bara slappna av nu. det
känns som att hela den här dagen har varit som en av mina listor,
sånna som jag brukar skriva. göra di, göra det. nu är jag klarrr, med
bankaffärer, jobb, & massa ärenden. det känns som om jag ska dra
mig iväg till morris, & faktiskt, för omväxlings skull, så tycker jag att jag
förtjänar en marabou, sådär som belöning. ^-^ hihhh!

kommentarer
Lil sister

Stor mensi såg ut på bilden :) Gullig men big ^^


2008-10-09 › 18:31:21 blogg: http://chokolatecream.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: