it's far better to learn

det är nästan så att jag börjar bli lite trött såhär nu vid ett tiden. ibland undrar jag
hur mycket jag kan sova. den här dagen 'började' på sätt och vis den första gången
(om man kan säga så) när morris gick upp till jobbet vid åtta på morgonen ungefär,
och kliade mig lite fint i håret sådär som jag gillar, där jag låg som en liten rat i soffan.

som jag skrev igår så hade jag & cameylou sleepover hemma hos morris. det blev saw4
för hela slanten, och cocacola i flertal. marabou också, men det visste ni säkert redan.
framåt tretiden eller någe så började det eviga retucherandet av bilder. jag vet inte ens om
vi direkt kom någonstans, men så var tanken i alla fall. jag somnade först, och down goes
another one - cameylou somnade vid sextiden. alltid ska hon vinna. ^-^

efter att morris gett vår lilla kisse mat där på morgonkvisten, så rusade han vidare till jobbet.
jag och cameylou tjocka och sömniga som vi var segade oss in till sovrummet för ett par
timmars sömn till. den 'riktiga' dagen började väl vid två eller någe. det första vi gjorde var
att filosofera över hur många bitar det fanns kvar från gårdagen, innan vi orkade släpa oss in
till vardagsrummet (med duntäcket) och sätta på mcfly's nyaste dvd - radioactive.
omy, it was so amazing.

resten av dagen, den rullade bara på. jag & cameylou hamnade till slut här hemma hos mig
i kneippen, där vi är precis så sociala som vi brukade back in the old days. med varsin dator,
retucheringsprogram och htmlkoder. kanske är det bra så. jag måste ju egentligen hålla mig
vaken lite såhär nu när jag fick reda på att jag ska jobba kväll imorgon. egentligen var det
bara meningen att jag skulle jobba torsdagspasset med afterworken, men jag blev frågad om
imorgon med. det ska bli skönt att jobba imorgon känner jag, så att man kan få ihop lite pengar
och göra saker med dom. faktum är att jag och cameylou har lite planer nu för vårat nittonde år
tillsammans. i'm overexcited, again and again.


kommentarer
morris

Mensi säger mjaaooouuu jag saknar Sabina, lite jag med =)


2008-10-29 › 15:43:38
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: