inlägg au tristesse

nu blev det bloggdags igen. jag sitter ensam hemma i morris lägenhet,
vilket kunde ha varit lite mer underhållande i fall morris himself faktiskt vore här.
nu är ju så inte fallet, utan det är bara jag & lille kissmiss som ligger & gottar sig
på fönsterbrädan, på ett litet ställe där solen lyser in. ibland tänker jag att hon kanske
har det ganska mysigt ändå. just nu ligger hon & avnjuter en till dag i ledighet, och igår
smaskade hon i sig nästan hela holidaydippen. 

idagg åt jag persisk mat som mams lagade. hihh. det var väldans gott, & himla länge sedan
jag åt sånt. för jag lever mest på marabou, redbull, & billy's pizzor. och tomatsås. hah, nog nu
om mat. jag ska berätta om gårdagen; det hände inte sådär mycket igår. kvällen fick ägnas
hemma hos morris, vi såg på felon, som var himla bra. även fast jag vägrat se på den i flera veckor,
bara för sakens skull, buuusigt! sen så myste vi en hel del, innan det var läggdags vid fyra ungefär.

den här morgonen tror jag nog att jag blev väckt av ami? jag svarade väl i telefonen sådär
lite halvdåsigt (sådär som man gör när någon ringer & man sover) och babblade väl på lite
om allt möjligt. komiskt nu bara att jag inte vet vad varken han eller jag sa. ^-^

idag tänker jag i alla fall att jag ska dra mig ner till stan, igen. jag börjar tro att jag är skadad.
men idag känns det rätt okey att vandra runt där. jag ska försöka komma underfund med om
jag ska köpa en väska, för att lösa mina väskproblem. annars tänker jag nog bara låta tiden
passera, lämna tillbaka en topp (som jag kommit fram till att jag inte riktigt trivs med), ta en
chai latte på wayne's (för att dom är de godaste i stannn) och vänta på att morris slutar jobbet,
& att bion vi tänkte gå på börjar. den heter nog eagle eye, & jag blir så illa tvungen att se den då
cameylou övertalat mig. ibland bara hör jag hennes röst i huvudet som säger
'se den, se den, se den' & 'grått passar till brunt, grått passar till brunt'.
hihhh. förlåt plu, men du har ganska stor påverkan på min lilla hjärna. ^-^

& nu efter detta never ending inlägg börjar jag tro att jag har lite problem, så jag tänker att nu
börjar det bli dags att sluta. & jag har världens sötaste kissemiss som jagar bokstäverna på
datorskärmen. hihhh. ne, nu ska jag pallra mig ner till stan och leka med plu!

kommentarer
plu'kexx

se den plu, se den, se den.

& du, grått passar till brunt.



(hihi, nu ska vi leka!)

:>


2008-10-06 › 15:34:49 blogg: http://cameylou.blogg.se/
morris

du skakade som en såndär batterikanin på reklamen shhhhhhhh.... hiihih =)


2008-10-07 › 00:16:17
Lil sister

Orkade inte läsa allt ^^ Sorry, du tvingade mih att komentera så här är din komentar ;)


2008-10-09 › 18:28:56 blogg: http://chokolatecream.blogg.se/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: