idolkväll & plockmat

vad tyckte ni om idol nudå? själv fick jag rysningar av anna, som vanligt.
& lars röstmeddelande när jag ringde och röstade på honom fick mig
att fnissa som en liten flicka. eller det tyckte jag i alla fall. mams & morris,
som också joinade på idolkvällen och fick ett par bitar avokado, tyckte mer
att mitt fniss var lite mer av ett djuriskt slag, och morris skickade in mig för
en kalldusch. i alla fall så lars fick två röster och anna fick en. ^-^ hihh!

ni vet plockmaten jag berättade om igår? jag åt mig helt svullen om magen,
och blev helt galet mätt! det var oliver, brieost, soltorkadetomater, painriche,
avokado, ägg, roccula, rödlök, potatissallad (mams egna hemlagade), päron
ochhhh satsumas! herregud vad jag är sugen på efterrätten - blomkål och dip,
puuuuuuuuuuuh. jag kommer nog aldrig äta igen (förren om ett par timmar i alla fall).

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: