dear heartstrings

hemma igen då. ush vad jag känner att jag har ignorerat min blogg lite här nu.
jag får helt enkelt skylla på att jag har jobbat kväll nu ett par dagar den här veckan.
en bra smidig hotstuff laptop tänker jag också införskaffa mig. då blir det inte bara
att skriva när jag är hemma och styr med saker, utan också när jag ligger och slöar
hos morris eller så. tro det eller ej, så har jag faktiskt lagt undan ett par tusenlappar redan. 
 ^______^

om någon undrar så har den här dagen faktiskt varit helbra. jag & morris åkte ut
på landet idag, till familjen tignér för en söndagsmiddag. det var länge sen jag var där,
och nu blev man bortskämd med både god mat (& efterrätt som jag och elin smaskade i oss)
och bra sällskap. mest tyckte jag att det var roligt att elin var där. hon är en söt människa.

för att avsluta här nu, gissa vem som har namnsdag imorgon?
& hur spenderar man den dagen till ära? imorgon blir det tandläkarn, sedan blir det
att leka med min allra bästa kexx'is. det känns bra och behövligt tycker jag. kanske
blir det lite lyssnande på alla de brit'pop band som hon smittat mig med. duvet plu,
jag går runt och nynnar på paige en himla massa nu, hihh.

kommentarer
morris

var är du? jävla plu! =D


2008-10-27 › 21:37:48
morris

gud vad fint det blir, värsta snygga =)


2008-10-27 › 22:11:00
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: