teaser

det tog ett tag. men med tålamod, bra musik & en väldans skicklig
liten fröken plu'lie, så fixades nu en blogg. jag åt marabou & drack
cocacola, provade ett klädesplagg eller två, & kom fram till att en ny
topp på monki måste inhandlas. sen gjorde cameylou restennn.

snart hoppar det här igång också. ska bara hem & ladda upp lite
bilder & luska ut hur den här sidan fungerar. men nu ska jag till
morris, min egna lilla porris, & hyra film och bara ta det lugnt.
jag tycker att man kan förtjäna det efter typ en veckas serverande.

nu ska jag släpa min stjärt ner till bussen. 


kommentarer
morris

jaha, är jag din lilla porris?

puss vanilla


2008-10-03 › 23:38:47
Lil sister

komentar


2008-10-05 › 16:59:30 blogg: http://candycatssims.webs.com/
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: