au tristesse

gud vad jag är trött. mest hela tiden faktiskt. efter flera redbull också.
nu är det i alla fall fokus på mer jobbsökande (behöver ju ett andra jobb)
& ny bloggdesign (cameylou får helt enkelt hjälpa mig igen, lilla duktis).

idag har jag i alla fall jobbat, det gick hur segt som helst, idag igen..
jag vill verkligen komma igång med någonting. det skulle vara roligt
att få ett jobb i stan, för då slipper jag den där onödiga busskortskostnaden
på 600kr, vilket i sig ger mer motion, och sen så händer det ju alltid
lite mer här i stan än vad det gör i lilla söderköping. det kanske skulle vara
värt att gå med i arbetsförmedlingen och alla andra vuxengrejer. tråkigt bara att
man känner sig som ett frågetecken i allt. vet knappt hur allt går till liksom.
men idag sökte jag i alla fall lite jobb, ett väntar jag fortfarande på svar om
& det andra hade dom precis anställt någon, typiskt!

nu tänker jag i alla fall trötta loss lite med one tree hill. ^-^


kommentarer
morris

u failed me for the last time.... =D


2008-10-15 › 23:37:14
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: