slightly bruised and broken.

dagen idag har varit bra. jag låg i sängen till halv två & bara slöade mig
(nu när jag vänt på dygnet & allt) tills mams ringde och störde min törnrosasömn. 
sådär på 'morgonkvisten' fick det bli lite go:audio innan jag hoppade upp för att
göra mig klar för att jobba ett par timmar kväll.

ett par kaffedrinkar, bokningar, viner, maträtter & desserter senare var klockan
helt plötsligt tio - & det var dags att kasta sig iväg till bussen.
jag älskar när dagarna bara springer iväg! (iallafall på jobbet.)
idag var till&med en sån där dag då folk var generösa - 115kr dricks.
(vilket är ganska uppskattat såhär veckan innan lön.)              ^____^

hursomhelst så börjar det bli läggdags nu, eftersom jobbet väntar imorgon ockkkså!
nattinatti!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: