saw v - the première

 

amazing,
you wont even believe me. 
 vi säger sju av sex stjärnor.

 hela allting var hur bäst och underbarast som  helst,
 vilket kan låta stört - då hela filmen typ bara är olika sätt
 att dö, plågas och slitas i stycken. men jag (&säkert alla
 andra som gillar filmerna) bara älskar de där 'aha'
 upplevelserna man får. jag ska inte spoila filmen för er
 som inte sett den, men jag tänker säga tre saker; 
 1; se till att ha sett nästan alla filmer innan, eller
 åtminstonde fyran. det är sjukt viktigt.
 2; se till att ha någon att hålla i handen när det blir
 riktigt gross! (jag hade både plu'l & morris)
 3; glöm inte att vara glad & uppskatta livet!
 


kommentarer
morris

9 av 10 på sabina skalan =)och jag älskar livet jag lovar.


2008-11-09 › 12:14:23
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: