midnight snack

häromdagen så fick jag en stor nojja. jag kom fram till att jag blivit
tjock (are) och kanske borde sluta med min enormt hälsosamma kost.
hur jag ska lyckas med det är fortfarande ett stort frågetecken, då jag
varken har tid eller lust att äta om dagarna, och det enda som slinker
ner blir onyttiga saker alá marabou, cocacola, billy's eller annat trevligt från
vårat härliga kungsvideo som har öppet till tolv. precis lagom med andra
ord - att komma på att man borde äta någonting alltså.
nu är ju inte aptiten något fel på, jag gillar väl mat sådär när det ligger på
en trevlig tallrik. det är allt det där innan det som blir jobbigt. matlusten blir
sådär lite svår när man serverar mat hela långa dagarna.

så! idag började jag mitt nyttiga (re) liv med
1; hjulmakaroner & timjanpastasås med en örtbiff.
2; en kiwi.
3; mängder av vatten.
4; nudlar med avokadoröra och sötsur sås.
    (my midnight snack)
jag tänker inte säga att jag gjorde situps heller, för jag tror att morris
kommer att skratta åt bara tanken, men visst - det gjorde jag.. idag.

annat produktivt jag lyckats ta tag i är att rensa min musik på datorn,
just nu har jag nästan ingen plats kvar och jag vill rensa ut lite till när
jag får hem min laptop. alltså fick ungefär 200låtar från rolling stone
magazines 500 greatest hits åka. i den gamla mappen hittade jag
lite skrattretande saker - såsom musik från ett gammalt emo-retard
som kom på tal bara häromdagen. (ja, cameylou - det är han).

men nu ska jag återgå till lite mer one tree hill, tills jag blir trött och
däckar. imorgon blir det att jobba kväll, så jag antar att jag kan vara
vaken ett litet tag till.


kommentarer
elin

jag borde också äta nyttigare... eller ja, äta regelbundet kanske. haha :) puss


2008-11-12 › 08:35:22 blogg: http://myheartshapedbox.blogg.se/
morris

moffla i röödsååås hörde jag härom dagen =D jag lovar jag ska ha en massa grönsaker på min pizza hädanefter.. puzz


2008-11-12 › 23:33:58
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: