why would i escape you?




jag kände att jag inte orkade ligga i sängen som en döing i mina snobben shorts, och min stora
myströja och snora längre. alltså gick jag upp idag, spottade massa blod, tvättade ansiktet,
kletade in lite concealer under ögonen och runt näsan (som annars lyser á la rudolf) och drog på
mig mina jeansleggings, en lång topp och sköna tjocka strumpor. sen satt jag tillsammans med
mams och lillasyster som bakade, i fem minuter ungefär. sen gick jag och la mig i sängen och
släckte lampan igen. det var ju i alla fall ett värdigt försök. jag har i alla fall uppgraderat från
snobbenshortsen och nu sitter jag i min säng.. det är alltid något. snorandet får jag nog stå ut
med ett tag till känns det som. och huvudvärken. och ont i öronen. och ont i halsen...
jag tog en bild i alla fall, i brist på annat. jag lever i alla fall?

annars inväntar jag bara morris, som nu ska köpa med sig lite mat och pallra sig hit.
vi ska äta ett nytt påhitt - het böngryta med nacho'chips. nam nam nam säger magen.

kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: