when will i see you again?



to give a love, you gotta live a love.to live a love, you gotta be "part off".
neil young's greatest hits får skräna lite från mina högtalare, och jag rekommenderar starkt
harvest (1972), och man needs a maid, för er som tycker om sådant.
sjuttiotalet är för tusan det bästa som hänt musiken. här i alla fall för er att lissna till ()

för övrigt så mår jag som jag förtjänar idag, och orkar nästan inte ens knappa vidare.
gårdagen var bra, men lite intensiv - med lill'jul och massa stim. höjdpunkten var nog
när vi upptäckte att morris föräldrar köpt ett hockeyspel dagen till ära, och martin fick
så himla mycket bitch'spö. julklapparna gulliga, jag fick ett set med parfym och kräm
och sådant, och ett fint armband. kissen fick gourmémat och trivdes som attans.
- sedan blev vi hämtade av söderköping'crew och sen gick saker lite överstyr.
kanske borde jag inte druckit som en svamp? vem vet. :)
påminn mig om denna dag då det är dags igen tackkkk.

ifall det orkas senare kommer också lite bilder från kvällen.

men tills dess..


kommentarer
susan & tyra

god jul :D !


2008-12-21 › 21:35:51 blogg: http://tyrassusans.blogg.se/
morris

undra vad fröken ska få i julklapp hmmm =)

puss älskling


2008-12-22 › 19:56:23
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: