it's a long drop from the top.

nu är det relax'time igen minsann! jag har precis hjälpt lu'sen att möblera om & städa
HELA hennes rum, och ni som känner cameylou vet hur mycket jobb det är i hennes rum!
det tog säkert en timma för oss två att få bort 'det mesta' som låg på golvet, gosh!
nu är det sjukt fint i alla fall och jag känner att vi fått mycket gjort, och så är jag lite sådär
smått avundssjuk ockkkkså! om jag bara hade före&efter bilder - då, då skulle ni se!

saksamma, nu belönar vi oss med lite redbull (stora såkkklart!) och marabou'sen,
lou's sysslar fortfarande lite med småsaker häromkring, och jag tänkte bara berätta
att jag hade jättemysigt igårr kväll. jag och cameylou segade oss som vanligt ett tag
men sedan åkte vi till morris och hade filmkväll, med ALLA tillbehör - såsom pizza,
cocacola, redbull, ben&jerry's x3 (som förövrigt aldrig kommer gå att äta upp), skräckfilm,
skratt, massa roliga sakerrr och allt möjligt, hihhh!

massor av ny'gammal musik hittades ockkså, alltid lika roligt. ^-^


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: