inbetween days.

nu när jag köpt månadens cosmopolitan är jag helt ofokuserad.
jag bara tänker materiellt och jag pratar i kläder. det har blivit
hur dags som helst att köpa nya kläder.

imorgon blir det lill'jul hemma hos morris föräldrar i västra husby.
det ska bli mysigt och så, men det känns massa trist att jag inte
har några kläder jag vill använda. varken till lill'julen, julafton,
juldagen, eller nyårsafton. hur kommer det sig?


när mellandagsrean börjar kommer jag förmodligen bli psykotisk,
med ett ont léende och sjuklig shopping. det behövs tycker jag. :)

för övrigt laddade jag ner the cures greatest hits, och jag förstår mig inte på
vad som är dealen med det här? jag har alltid tyckt att the cure är bra, men
nu verkar det bara konstigt. skumt, skumt säger jag bara.

nu ska jag spana lite på kläder på internet.
& byta musik..


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: