i don't wanna be bad news.

nu är det jag och lu's igen. idag har varit en rolig och bra dag. eftersom jag sov hemma inatt så
kom mams in och väckte mig vid tio eller så, och jag gick upp och försökte snygga mig, vilket var
totalt meningslöst, då jag klippte en snedlugg i tisdags som jag inte alls trivs med som sabbade
hela lookennn. i alla fall så fixade jag och trixade lite, sedan gick jag till spårvagnen och åkte ned
till resecentrum med (hör på detta) mamma OCH pappa. det var skumt, men roligggt! tillsammans
med morris tog vi tåget till linköping, för att hälsa på vänner till familjen och så. det var meningen
att vi skulle hinna med lite city'time ockkså, men så blev det inte. vi hamnade på gina i tio minuter
och när jag skulle prova blev jag så gott som utkörd. :< men jag spontanköpte ett par plagg, en bh
som var söt'söt, och en helt underbar topp som jag är kär i numera. saksamma, vi hade kul i alla fall
och åt på det ganska överskattade taco'bar, hm..

nu är jag med cameylou'sen ochh har som vanliggt massa mysigt.
hon har förövrigt hjälpt mig styra upp mitt hår lite och sådärrr. nu blir det
quality'time och jag är gladast i världen för att jag är ledigg idag!


kommentarer
morris

pump that pussy pump pump pump...... =)


2008-12-06 › 23:53:14
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: