i could die for the words that you say.

det är tur att dashboard confessional är här med mig - sjukling'dagen nummer tre. 
jag blir bara sjukare och sjukare, och nu är jag helt jättetrött på det här. jag lackade
lite på sjuksköterskan som svarade i telefon på vårdcentralen också - by accident.
jag bara orkar inte med att vara sjuk!

idag är det i alla fall fredag, och dagen idag skulle vara bra. jag skulle jobba till fem,
sen skulle jag komma hem och köpa med mig massa gott och se på idolfinalen
tillsammans med morris, mams, och lillasyster. morris jobbar till åtta, jag är massa
sjuk & kan inte äta för fem öre (hela min mun & hals är svullen och gör ont) och inte
nog med det - jag är helt ensam här hemma ockkkkså!

jag vaknade av för några timmar sen sådär, och lillan (våran katt) låg i min säng
(vilket hon aldrig, aldrig gör - för det är misty's platss), och hade blodat ner massa.
alltså ligger jag ensam hemma, och har en stackars katt & mamma hos veterinären
ute i norsholm eller något? ush, det här är ingen bra dag!
ne, nu ska jag försöka äta någonting.. jag kommer tillbaka senare.


kommentarer
Anonym

du va en söt litentjej =) (skoja) eller inte att du inte är söt alltså aja du fattar nog =)



tycker mycket synd om dig o saknar dig en himmla massa. imorn ska du få bli ompysslad till 1000, med smek klapp, och 4kg marabousen pusssen.


2008-12-12 › 20:51:06
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: