five to one.

alltså.. jag är så himla trött och ensam här när jag ligger hemma i kneippen
helt & totalt ensam. idag skulle jag hämtat mitt leg. hos polisen, fast det gick inte,
eftersom jag lämnat passet hemma, huhu! morris började jobba imorse vid sju-åtta
och är inte hemma igen förren vid nio. det är ju bara typiskt! hade jag inte haft sån
panikkk på mitt hår hade jag kunnat spendera lite tid på stan eller med cameylou,
men jag var så sjukt obekväm (&blöt - eftersom det regnar). alltså ligger jag själv -
hemma i kneippen, glor på datorrn, gäspar och tvättar arbetskläder. wohuu!

jag träffade min chef på stan igår när jag och morris letade present, så hon bad
mig börja tidigare imorgon. det betyder alltså ungefär tre tolvtimmars'pass bara
de här kommande dagarna innan veckans slut. vilket jag tycker är ganska bra,
ekonomiskt sätt alltså. tråkigt bara att jag känner att jag inte direkt har något
social'life.. onsdag, torsdag, fredag & lördag blir det då som blir sena dagar för mig,
och det betyder att jag absolut inte kommer orka någonting annat, blä.

jag tror jag är depp för att min mens kom idag, & känner jag min kropp rätt håller
den väl på i någon månad eller så.. :<
INTE HAR JAG NÅGON MARABOU'SEN HELLER!


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: