all i ever wanted.

tröttis på migg, tröttis på migg.
man undrar ju vad det är som gör att man blir så himla trött & seg?

idag sov jag ändå tills ett, och drog mig långsamt ned på stan
efter det. jag & cameylou gick helt omotiverat runt på stan, tills
vi bestämde oss för att strunta i allt vad ginatricot och cubus
hade att erbjuda. apoteket med hudkrämer och vitaminer fick det
alltså bli istället. det kändes nyttigt och bra. så vi vägde upp det
lite grann med skräpmat & solning. våfflor och tv'mis blev det
hemma hos kexs pappa, och sedan världens kallaste promenad
hem till kex. sen kom jag fram till att jag var trött, så jag åkte hem
och köpte med mig en sopa'sizeddd redbull och en panpizza.

nu ska jag väl lägga in de trehundra bilderna från julafton tills
morris bestämmer sig för att dyka upp.


kommentarer
Namn:...
Mail:----
Blogg:-.

Spara mina uppgifter!

Kommentar: